Filter

0

Nordiska länder

Europeiska länder

  • Hem
  • Frågor & svar

FAQ

Frågor & svar om Cellbes Member

Vad är Cellbes förmånsnivåer?

I vår kundklubb väntar personliga förmåner, bonuscheckar och förtur till vår rea. Väljer du dessutom att ta del av våra nyhetsbrev kommer vi skicka dig inspirerande innehåll, ge dig trendtips och informera dig om exklusiva erbjudanden. 


Hur blir jag en del av Cellbes Member?

Du kan registrera dig genom att klicka på LOGGA IN/REGISTRERA DIG längst ner på vår site.


Hur fungerar medlemskapet?

Vår kundklubb har två olika nivåer: Medlem och Plusmedlem som baseras på hur mycket du handlar för.  

Som Medlem och Plusmedlem får du en bonuscheck på 25 kr för varje 1000 poäng du tjänar, plus fler fantastiska förmåner du inte vill missa. Medlemskapet är helt kostnadsfritt och du kan avsluta det när du vill. 


Vilka förmåner får jag som medlem hos Cellbes?

Se tabellen på denna sida (länk öppnas i ny flik).


Vem kan bli medlem i Cellbes kundklubb? 

För att bli registrerad behöver Medlemmen vara 18 år eller ha målsmans tillstånd. Du behöver ha ett giltigt personnummer. Endast privatpersoner kan ansluta, och du har rätt till ett konto per land. Ditt konto är personligt och kan inte överlåtas till någon annan. 


När och hur får jag min bonuscheck?

Du får en bonuscheck på 25 kr när du har uppnått 1000 poäng (1 kr = 1 poäng). Notera att våra bonuspoäng vid köp har  en fördröjning på 30 dagar pga eventuella returer. På Mina Sidor kan du se om du har en aktuell bonuscheck samt hur långt det är kvar till nästa.


Hur använder jag mina personliga erbjudanden och värdecheckar?

För att använda dina personliga erbjudanden och värdecheckar måste du vara inloggad. Du loggar in genom att fylla i din e-mailadress följt av ditt lösenord. Har du en värdecheck eller en annan personlig rabatt att nyttja hittar du denna under "Mina erbjudanden”.
Din värdecheck eller andra personliga erbjudanden dras automatiskt av i kassan. 


Mitt personliga erbjudande eller värdecheck har inte dragits av?

Självklart förstår vi att du vill utnyttja alla dina förmåner. Det kan finnas flera anledningar till att rabatten inte har dragits.
Först vill vi rekommendera dig att kontrollera att du är inloggad/registrerad. När du är inloggad dras din värdecheck eller andra personliga erbjudanden automatiskt av i kassan.
Vissa erbjudanden eller rabatter går inte att kombinera med varandra. Vi rekommenderar därför att du kontrollerar villkoren för de erbjudanden som du önskar använda.
Har du kontrollerat ovan och ditt personliga erbjudande eller värdecheck trots det inte dragits av, är du välkommen att kontakta vår kundtjänst så ska vi se till att hjälpa dig. 


Jag glömde logga in när jag slutförde min beställning, kan ni efterregistrera mitt köp?

Angav du samma namn och e-mailadress som du har registrerat på ditt konto/Mina Sidor kommer ditt köp automatiskt att föras över till ”Mina ordrar” inom kort.
Har du angett ett annat namn eller mailadress har vi dessvärre ingen möjlighet att efterregistrera ditt köp.


Vad händer med min värdecheck eller bonuscheck vid en eventuell retur?

Din värdecheck och/eller bonuscheck blir fördelad på alla varor i din beställning, inte på totalbeloppet. Detta betyder att du vid en eventuell retur, av en eller flera varor, får en återbetalning på det belopp du betalade för varje enskild vara. Vid retur av delar eller hela ditt köp återskapas inte värdechecken och/eller bonuschecken eller tillgodoräknas på övriga delar av det aktuella köpet, utan ses då som förbrukad.


Kan min värdecheck eller bonuscheck gå ut?

Ja, din värdecheck är giltig i 12 månader från det datum den utfärdats och bonuscheckar har en giltighetstid på 3 månader från utfärdat datum. Du hittar giltighetsdatum för alla dina aktuella värdecheckar, bonuscheckar och personliga erbjudanden på Mina Sidor.


Var kan jag se mina köp och när når jag nästa medlemsnivå?

Som medlem kan du se alla dina köp under ”Mina ordrar” och hur långt du har kvar till nästa nivå på Mina Sidor. 


Kan jag gå tillbaka till Medlem från Plusmedlem?

Dina köp är giltiga i 12 månader från köptillfället, efter det anses de vara förbrukade. T.ex. Handlade du för 599 kr 01-01-2023 går just dessa 599 kr ut 01-01-24. Då hamnar du på den nivå du handlat för inom de senaste 12 månaderna.


Hur avslutar jag medlemskapet hos Cellbes?

Vad tråkigt att höra att du vill lämna oss, du är välkommen tillbaka när du vill. För att avsluta ditt medlemskap hos oss är du välkommen att kontakta vår kundtjänst (länk öppnas i ny flik). Observera att du ej får tillgång till Mina Sidor utan ett konto hos oss. 


Vad är skillnaden på en värdecheck och en bonuscheck?

En värdecheck räknas som ett personligt erbjudande och kan exempelvis vara en gåva på din födelsedag eller en annan trevlig rabatt till dig som kund hos oss. Du hittar dina värdecheckar och andra personliga förmåner under ”Mina erbjudanden” på Mina Sidor. En bonuscheck betalas ut för varje 1000 poäng du får. Notera att bonuspoäng insamlade av köp har en födröjning på  30 dagar. På Mina Sidor kan du se om du har en aktuell bonus samt hur långt du har kvar till att få nästa. Våra bonuscheckar har en giltighetstid på 3 månader. Du väljer själv när du vill använda en aktuell bonuscheck genom att aktivera den själv i kassan innan du slutför ditt köp. 


Vad innebär obehandlade poäng?

När du har gjort ett köp på cellbes.se registreras köpet direkt, däremot så placeras dina poäng som obehandlade i 30 dagar ifall du skulle vilja returnera något från din beställning. Efter 30 dagar tilldelas du dina poäng. 


Får jag besked när jag har en ny bonus att använda?

Ja, du kan se din aktuella bonus på Mina Sidor men vi skickar också ett mail till din angivna e-postadress. 


Vad händer om jag använder en bonuscheck eller en värdecheck och sedan gör en retur?

Din värdecheck eller bonuscheck anses då vara förbrukad och återbetalas ej. 

Trygg leverans
Säker betalning
30 dagars returrätt

Köp mode & kläder i storlek 34-64 online hos Cellbes of Sweden.

Säker shopping

Håll dig uppdaterad

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få information om senaste produktsläppen, erbjudanden och nyheter från oss.

Följ oss

  • Vi levererar endast till svensk adress.
  • Frakt från 49kr, fri frakt vid köp från 799kr.
  • Alltid 30 dagars returrätt